Το “πολιτικό ισλάμ” του κ. Αχμέτ Μετέ
Το “πολιτικό ισλάμ” του κ. Αχμέτ Μετέ
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Ο κ. Αχμέτ Μετέ, που κατά παράβαση της ελληνικής νομοθεσίας, αυτοπροσδιορίζεται ως αιρετός θρησκευτικός λειτουργός (αδίκημα για το οποίο έχει δικασθεί και βρεθεί ένοχος στο παρελθόν) εξακολουθεί να προσβάλλει το κοινό αίσθημα αψηφώντας τους νόμιμους κι αναγνωρισμένους , από την Ελληνική Πολιτεία και τις Διεθνείς Συνθήκες, Μουσουλμάνους θρησκευτικούς λειτουργούς.
Με αφορμή την έκδοση και δημοσιοποίηση του προγράμματος της νηστείας του Ραμαζανιού, μέσω του διαδικτύου αλλά και υπαιθρίων πανώ ή εντύπων, προβάλλεται το λογότυπο της παράτυπης παραθρησκευτικής οργάνωσης της οποίας προίσταται ο κ. Αχμέτ Μετέ όπου με επίτιτλους και υπότιτλους γίνεται αναφορά στην “Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης”.
Θα περίμενε κανείς ότι οι προβεβλημένες προσωπικότητες του δημόσιου βίου της περιοχής μας θα υπηρετούσαν με αφοσίωση τις αρχές του Ισλάμ και τον τόσο βασικό πυλώνα που αποτελεί το Ραμαζάνι μαζί με την Πίστη, την Προσευχή, την Ελεημοσύνη και το Ιερό Προσκύνημα Χατζ και δεν θα προχωρούσαν στην ανάδειξη του “πολιτικού ισλάμ” δημιουργώντας διακοινοτικές έριδες.
Ο τρόπος που χρησιμοποιεί μερίδα του τοπικού πολιτικού κόσμου το Ισλάμ, όχι μόνον δεν παρουσιάζει καμία θρησκευτική προσταγή, αλλά δίνει την εντύπωση ότι στοχεύει στην επέκταση της θρησκευτικής πίστης στην πολιτική ζωή δημιουργώντας έναν νέο πολιτικό ρυθμιστή.

Ποινή 8 μηνών φυλάκισης στον κ. Αχμέτ Μετέ για ρητορική μίσους κατά των Εβραίων
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Στις 25 Απριλίου του τρέχοντος έτους, επεβλήθη στον κ. Αχμέτ Μετέ, που κατά παράβαση της ελληνικής νομοθεσίας, αυτοπροσδιορίζεται ως αιρετός θρησκευτικός λειτουργός (αδίκημα για το οποίο έχει δικασθεί και βρεθεί ένοχος στο παρελθόν) ποινή οκτάμηνης φυλάκισης με τριετή αναστολή .
Το κατηγορητήριο ανέφερε διασπορά ψευδών ειδήσεων και διέγερση μέσω ρατσιστικού κηρύγματος μίσους.
Η κατηγορία εδράζεται σε αντισημιτικές δηλώσεις που είχε κάνει στις 3 Αυγούστου 2014, στο χωριό Γλαύκη του νομού Ξάνθης συμμετέχοντας σε εκδήλωση (ονομάζεται Kermes και έγινε για φιλανθρωπικούς λόγους) που είχε πραγματοποιηθεί με σκοπό τη συγκέντρωση βοήθειας για τους Παλαιστινίους στη Λωρίδα της Γάζας έπειτα από την επίθεση του Ισραήλ εναντίον της Χαμάς, το 2014.
Το «παρών» στην εκδήλωση της Γλαύκης φέρεται να έχει δώσει και ο μουσουλμάνος βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου κ Χ. Ζεϊμπεκ, ο οποίος πάντως δεν φαίνεται να εξέφρασε τη διαφωνία του για τα όσα έλεγε ο Αχμέτ Μετέ.
«Ως Συμβουλευτική Επιτροπή, κάναμε μια συγκέντρωση στην Ξάνθη και αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε βοήθεια για τους αδελφούς μας στη Γάζα. Εμείς ήδη τελέσαμε μνημόσυνο και προσευχές εδώ στη Δυτική Θράκη για τα αδέλφια μας εκεί. Εμείς», εμφανίζεται να λέει ο Αχμετ Μετέ, «χωρίς να ενοχλήσουμε κανέναν και εντελώς δημοκρατικά, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε τα αδέλφια μας στη Γάζα που υποφέρουν εξαιτίας του Ισραήλ. Κατάρα στο Ισραήλ! Διότι αυτούς τους έκαναν σαπούνια οι Γερμανοί, αλλά ο Χίτλερ βγήκε σωστός που είπε ότι τώρα θα θυμώσετε μαζί μου, αλλά μία μέρα θα δικαιωθώ για τους Εβραίους. Η κατάρα μας σ’ αυτούς τώρα και οι προσευχές μας στους αδελφούς μας» συμπληρώνει στο κήρυγμα μίσους του ο Αχμέτ Μετέ.
Στη συνέχεια, ο Αχμέτ Μετέ προσθέτει ότι «όλη τη βοήθεια που συγκεντρώσαμε, θα τη μεταφέρουμε στην Πρεσβεία της Παλαιστίνης στην Αθήνα με τη βοήθεια του Βουλευτή μας που βρίσκεται εδώ (σσ. δεν κατονομάζεται) και έχει ήδη κάνει τις επαφές του κι αν δεν μπορέσουμε απευθείας να τα στείλουμε μέσω της (τουρκικής) Πρεσβείας στην Αθήνα, θα τα πάμε στην Άγκυρα. Αν εσείς θέλετε να βοηθήσετε σ’ αυτό ή έχετε κάποια ιδέα για τη μεταφορά της βοήθεια, οι πόρτες της Συμβουλευτικής Επιτροπής είναι ανοιχτές για όλους».
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ο βουλευτής στον οποίο επανειλημμένα αναφέρεται ο Αχμέτ Μετέ στα όσα λέει, παρενέβη στην εκδήλωση. Μάλιστα, φέρεται και ο ίδιος να κάνει αναφορά στον Χίτλερ και στην επιδίωξή του να εξολοθρεύσει τους Εβραίους και να τους κάνει σαπούνια! Πρόκειται επομένως για πολύ κρίσιμο στοιχείο αν ο εν λόγω μουσουλμάνος βουλευτής συμμερίζεται τις ακραίες απόψεις του ψευδομουφτή καθώς και ποια γλώσσα χρησιμοποίησε σε όσα είπε.
Ο Αχμέτ Μετέ προσπάθησε να αναδιπλωθεί, ζητώντας δημόσια συγνώμη. Αυτό όμως δεν θα γινόταν αν δεν είχε προηγηθεί η ανακοίνωση – καταπέλτης του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (ΚΙΣ) Ελλάδος.
Στην απολογία του, ο Μετέ (ο οποίος, σημειωτέον, υπογράφει ως «αιρετός μουφτής Ξάνθης»…) προσπαθεί να τα μαζέψει κακήν – κακώς. Διαπιστώνει «την ύπαρξη ορισμένων επικριτικών εκφράσεών μου κατά του Ισραήλ, εξαιτίας της συναισθηματικής φόρτισης που μου δημιούργησε η δίωξη του Παλαιστινιακού λαού από το Ισραήλ. Οι εκφράσεις που χρησιμοποίησα είναι εκφράσεις που επικρίνουν τις αδικίες και τις καταδιώξεις που πραγματοποιεί το Ισραήλ. Είναι λανθασμένη η σκέψη επίκρισης ολόκληρης της Εβραϊκής Κοινότητας. Ωστόσο», καταλήγει, «θεωρώ ότι είναι αρετή να ζητήσω συγγνώμη από την Εβραϊκή Κοινότητα που πρόσβαλα άθελα με τις εκφράσεις μου».
Εναντίον του ασκήθηκε ποινική δίωξη μετά από Αναφορά του δικηγόρου Ξάνθης κ. Στέργιου Γιαλάογλου με γνωστοποίηση και ερώτημα αν αυτές οι δηλώσεις συνιστούν ρατσιστικό κήρυγμα μίσους που στρέφεται εναντίον του Ισραηλιτικού λαού.

Αθωώθηκε ο “μετανοήσας” Αχμέτ Μετέ για την ρητορική μίσους κατά των Εβραίων
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Αθώος κρίθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης ο ψευτομουφτής της Ξάνθης Αμέτ Μετέ για λεκτική επίθεση μίσους και ρατσισμού κατά των Εβραίων, σε ομιλία του μέσα σε τζαμί, το 2018. Παραπέμφθηκε να δικαστεί για παράβαση του άρθρου 192 του Ποινικού Κώδικα , το υ αντιρατσιστικού νόμου.
Ο κατηγορούμενος δεν προσήλθε στο δικαστήριο και δικάστηκε δια των πληρεξουσίων δικηγόρων Γιάννη Μπάρκα και Αχμέτ Καρά οι οποίοι επισήμαναν ότι ο εντολέας τους αναφερόταν στις πρακτικές που ακολουθεί η Ισραηλιτική κυβέρνηση και ότι παρερμηνεύτηκαν τα λεγόμενα του, κατά τη διάρκεια του κηρύγματος του στους πιστούς μουσουλμάνους.
Υπενθυμίζουμε, ότι ο Αχμέτ Μετέ, στις 26 Απριλίου 2018 καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκισης, με την ποινή του να είναι εξαγοράσιμη επειδή είπε πως είχε δίκιο ο Χίτλερ που έκανε σαπούνι τους Εβραίους.
Συνέχισε όμως το κήρυγμα μίσους σε ομιλία που έκανε εντός του τζαμιού. Ο Μετέ είχε ήδη τρεις δίκες. Μία εξ αυτών είναι για αντιποίηση αρχής στην κηδεία του στρατιώτη από τη Γλαύκη, Σε εκείνη την υπόθεση ενεπλάκη και ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ξανθης κ. Χ. Ζευμπεκ. Η άλλη αφορούσε την προσβολή των Εβραίων με ρατσιστικά σχόλια, που συνεχίσθηκε, παρότι ζήτησε συγγνώμη, και η τρίτη για την ομιλία που έκανε στο συνέδριο του DEB.
Ελάχιστα γνωστό έχει γίνει πως ο Αχμέτ Μετέ επίσης ζήτησε συγγνώμη στις 4 Απριλίου 2016 όταν δημοσιοποιήθηκαν οι αντισημιτικές δηλώσεις του.
Η ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΜΕΤΕ
«Κατόπιν επαναφοράς του θέματος στο προσκήνιο, διαπίστωσα την ύπαρξη ορισμένων επικριτικών εκφράσεων μου κατά του Ισραήλ, εξαιτίας της συναισθηματικής φόρτισης μου που δημιούργησε η καταδίωξη του Παλαιστινιακού λαού από το Ισραήλ, σε μια ανοιχτή ομιλία που είχα πραγματοποιήσει περίπου πριν δυο χρόνια προς το κοινό κατά την διάρκεια ενός φιλανθρωπικού παζαριού που διοργανώθηκε για το λαό της Παλαιστίνης.
Οι εκφράσεις που χρησιμοποίησα είναι εκφράσεις που επικρίνουν τις αδικίες και τις καταδιώξεις που πραγματοποιεί το Ισραήλ. Είναι λανθασμένη η σκέψη επίκρισης ολόκληρης της Εβραϊκής Κοινότητας. Ωστόσο, θεωρώ ότι είναι αρετή να ζητήσω συγγνώμη από την Εβραϊκή Κοινότητα, που πρόσβαλα άθελα, με τις εκφράσεις μου.
Αχμέτ ΜΕΤΕ
Αιρετός Μουφτής Ξάνθης»
Ο Μετέ, ο οποίος παρά την καταδίκη του από το δικαστήριο συνέχισε τον αντισημιτισμό του, στην ομιλία του στο τέμενος Κενταύρου είχε πει τα εξής:
«Και στο δεύτερο κομμάτι είχα κατηγορήσει τους Εβραίους. Οι Χρυσαυγίτες προσβάλλουν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στη Βουλή και δε γίνεται τίποτα.!!! Στους δρόμους βρίζουν τις μητέρες των πολιτικών, βουλευτών και δε γίνεται τίποτα!!! Εγώ κατηγόρησα ως δολοφόνους βρεφών τους Εβραίους επειδή έσφαξαν βρέφη!!! Δείτε, και ο πατέρας μου αν σκότωνε βρέφη εγώ και εκείνον θα κατηγορούσα. Γίνεται να σκοτώσει κανείς ένα βρέφος, ένα ανυπεράσπιστο βρέφος; Αν έρχονταν σκότωναν, έκλεβαν και έκαναν ανεπίτρεπτα πράγματα στα παιδιά μας δεν θα μιλήσουμε δηλαδή εμείς; (Η θρησκεία) λέει ως Μουσουλμάνος αν μπορείς να διορθώσεις κάτι με το χέρι σου να το κάνεις, αν δε γίνεται με το χέρι σου τότε να το διορθώσεις με τη γλώσσα σου, αν δε γίνεται με τη γλώσσα σου τότε να τον μισήσεις μέσα από την καρδιά. Και εκείνο είναι το πιο αδύναμο σημείο της πίστης. Δηλαδή εμείς για το κέφι του κόσμου θα παραιτηθούμε και από την πίστη μας; Ποιος είναι ο σκοπός; Τώρα έρχομαι σε αυτό. Ο σκοπός είναι να με εκφοβίσουν, να εκφοβίσουν τον βουλευτή στον οποίον επιτίθενται μέσα στη βουλή, να εκφοβίσουν τον δήμαρχο στον οποίον επιτίθενται οι ρατσιστές, οι εφημερίδες μέσω διαδικτύου, να δημιουργήσουν μια κοινωνία που φοβάται, μια κοινωνία που θα λέει πάρε και τον πολιτισμό μου, και τη γλώσσα μου και τη θρησκεία μου και θα λέει εμείς συμμορφωνόμαστε με όλα.»
Έχει τονισθεί επανειλημμένως ότι ένας λειτουργός μιας θρησκευτικής μειονότητας, της μουσουλμανικής, αντί να είναι κήρυκας της θρησκευτικής ειρήνης, της ανεκτικότητας και της συμφιλίωσης, γίνεται κήρυκας μίσους. Δεν έχει αυτό το δικαίωμα. Αν δεν αισθάνεται την υποχρέωση να διδάσκει τη συμφιλίωση ανάμεσα στους ανθρώπους, δεν δικαιούται πάντως να κηρύττει το μίσος. Είναι γνωστό ότι ο αντισημιτισμός, που φτάνει μέχρι την εξύμνηση του Nαζισμού και του Χίτλερ και της καταγγελίας των Εβραίων ως σφαγέων παιδιών, ανθεί σε ισλαμιστικά καθεστώτα, αλλά σε μια Δημοκρατία όπως η Ελληνική, δεν είναι ανεκτός.
Η ρητορική μίσους η οποία μάλιστα προκαλεί σε άσκηση βίας εις βάρος των Εβραίων, δεν μπορεί να γίνεται ανεκτή σε μια χώρα που επιδιώκει την αρμονική συμβίωση όλων των πολιτών της ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής ή θρησκείας.

Συναγερμός για παράνομο τζαμί στη Θράκη
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Προσφάτως είχαμε επισημάνει ότι “Σε ένα ευμετάβλητο πολιτικό σκηνικό στην Ελλάδα όπως είναι η τρέχουσα προεκλογική περίοδος με φόντο την ένταση που επικρατεί στα εθνικά θέματα, είναι απαραίτητη η εμπέδωση του σταθερού κλίματος ασφαλείας και κοινωνικής συνοχής, κάτι που απαιτεί επαγρύπνηση και πλήρη λειτουργία όλων των υπηρεσιών ασφαλείας και προπαντός της κοινότητας των πληροφορίων που πρέπει να προλαμβάνει ενέργειες που μπορούν να εκθέσουν σε κίνδυνο την Χώρα και τους Πολίτες της.”
Πριν “στεγνώσει το μελάνι” της ανάρτησής μας, η ειδησεογραφία έρχεται να προσθέσει μία ακόμη ανησυχία σε όσους παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στην Ελληνική Θράκη: Σύμφωνα με όσα γράφει στο προσωπικό του προφίλ ο αυτοαποκαλούμενος “μουφτής” Ξάνθης Αχμέτ Μέτε ένας Ιμάμης και δύο μέλη ενός νεοσύστατου τοπικού συλλόγου θα οδηγηθούν σήμερα στο αυτόφωρο για προσπάθεια λειτουργίας τζαμιού στον οικισμό του Δροσερού.
Το ρεπορτάζ δείχνει ομάδα μουσουλμάνων που έχει πολύ καλές σχέσεις με
τον αυτοπροσδιορισθένα ως αιρετό θρησκευιτκό λειτουργό Μετε, να προχωρά
στις παρακάτω πράξεις:
α) Συνέστησαν τον επονομαζόμενο Πολιτιστικό- Μορφωτικό και Θρησκευτικό Σύλλογο Νεολαίας Δροσερού.
β) Αγόρασαν ένα παρακείμενο χωράφι.
γ) Ακολούθως αγοράστηκαν δύο τροχοβίλες, τις ένωσαν και επιχείρησαν να λειτουργήσουν εκεί ένα ΠΑΡΑΝΟΜΟ τζαμί.Χωρίς άδεια από τον νόμιμο μουφτή.
Χθες λοιπόν πήγε στο σημείο η αστυνομία και συνέλαβε τον ιμάμη και δύο ακόμη άτομα του συλλόγου.
Στην ανάρτησή του ο κ. Αχμέτ Μετε αναφέρει τα εξής:
“Πάνω στο τμήμα εδάφους που είχε αγοραστεί στο όνομα του επισήμου συλλόγου τους, παρά το ότι είχαν ρωτήσει την πολεοδομία και τους είχαν πει πως το τροχήλατο προκάτ δεν απαγορεύεται, οι αστυνομικοί έκαναν έφοδο και πήραν μέσα τον ιμάμη και δύο εργαζόμενους. Υπάρχει και κίνηση για πρόστιμο 50.000 ευρώ. Αύριο το πρωί θα τους περάσουν από δικαστήριο. Εάν αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δικαίωμα λατρείας ούτε καν σε ένα χώρο από τενεκέδες, κρίμα σε εμάς”.
Έχοντας επισημάνει τον ρόλο του πολιτικού ισλάμ και την ανάδυση του μετα-ισλαμικού μοντέλου στην περιοχή μας, ταυτοχρόνως εκφράσαμε την ανησυχία μας για ανησυχητικά φαινόμενα που δείχνουν ότι κάποιοι θέλουν να διαταράξουν την ήρεμη συνύπαρξη των σύνοικων στοιχείων στην Θράκη.
Είναι αξιοσημείωτο ότι σε συγκέντρωση που διοργάνωσαν στην Ξάνθη τον Ιούλιο του 2014 οι ελεγχόμενοι από το τουρκικό προξενείο παράτυποι θρησκευτικοί λειτουργοί, εμφανίσθηκαν για πρώτη φορά στη Θράκη άτομα τυλιγμένα με σημαίες του ιερού ισλαμικού πολέμου, για να καταλήξουμε στο πρόσφατο περιστατικό με τον εντοπισμό πολεμικού υλικού σε τζαμί της Ηλιόπετρας.
Το φαινόμενο των παρανόμων και αυτοσχεδίων τόπων λατρείας οποιουδήποτε δόγματος αποτελεί από μόνο του απειλή για την εθνική και κρατική ασφάλεια καθώς σε αυτό αναπτύσσονται ομάδες με προσήλωση στον φανατισμό και τον φονταμενταλισμό καθοδηγούμενες από “ηγέτες” που στρατολογούν μέλη τρομοκρατικών κι εξτρεμιστικών ομάδων.
Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, μόνον στην περιοχή του λεκανοπεδίου λειτουργούν σήμερα πάνω από 170 παράνομα ή με προσωρινή άδεια τζαμιά (60 τζαμιά λειτουργούσαν το 2011 και 140 το 2014), ενώ σε αρκετές περιπτώσεις ορισμένες κοινότητες μουσουλμάνων, με χαρακτηριστικό την εθνική και όχι τη θρησκευτική προέλευση (Αφγανοί, Πακιστανοί, Μπανγκλαντεσιανοί κ.λπ.) νοικιάζουν χώρους, συνήθως ημιυπόγειους, για τις λατρευτικές ανάγκες μόνο της δικής τους κοινότητας.
Στην περιοχή μας είχαμε και παλαιότερα κρούσμα δημιουργίας παράτυπου χώρου θρησκευτικής λατρείας στην Άβαντος στην Αλεξανδρούπολη.
Επιπλέον, γίνεται μνεία για διασυνδέσεις ορισμένων άτυπων τζαμιών με τη Μουσουλμανική Αδελφότητα – οργάνωση του πολιτικού Ισλάμ, που έχει για σύνθημά της «τζιχάντ είναι ο δρόμος μας» και έχει χαρακτηριστεί ως τρομοκρατική από τη Ρωσία, τη Σαουδική Αραβία, την Αίγυπτο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όχι όμως τις ΗΠΑ και την Ε.Ε.
Εκ των ανωτέρω γίνεται αντιληπτός ο ρόλος της Πολιτείας που αν για πολιτικές σκοπιμότητες υποκύψει στις πιέσεις για εκλογή των μουφτήδων στην Θράκη, τίποτα δεν αποκλείει προοπτικά στην πνευματική καθοδήγηση της μειονότητας να βρεθούν θρησκευτικοί ηγέτες όχι απλώς ελεγχόμενοι από την Άγκυρα, αλλά και επιρρεπείς στον φονταμενταλισμό, από τον οποίο στρατολογεί η ισλαμική τρομοκρατία.

Τί ακριβώς συμβαίνει στο Δροσερό;
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Πληροφορούμαστε από αθηναϊκά μέσα ενημέρωσης για το κλείσιμο των δύο τζαμιών που παράνομα είχαν χτισθεί και παράνομα λειτουργούσαν στον οικισμό των Ρομά στο Δροσερό Ξάνθης.
Σύμφωνα με τον συντάκτη της είδησης , στο στόχαστρο κάποιων “παραγόντων” (που δεν κατονομάζονται)έχει βρεθεί η ελληνίδα Ρομά Σαμπιχά Σουλεϊμάν, η οποία χρόνια δίνει μάχη για να σπάσει ο κοινωνικός αποκλεισμός για τους Ρομά του οικισμού και κυρίως να αποκρουσθούν οι προσπάθειες τουρκοποίησής τους.
Σε παλαιότερες δηλώσεις της η κ. Σαμπιχά Σουλεϊμάν είχε επισημάνει ότι “η λειτουργία των άτυπων τζαμιών, σύμφωνα με την ίδια, έχει αποπροσανατολίσει τους νέους, αρκετοί από τους οποίους εγκαταλείπουν το σχολείο έχοντας βρει καταφύγιο σε αυτούς.
Παρακολουθώντας εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις στην περιοχή, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε την αποτυχημένη απόπειρα εκπροσώπων του “πολιτικού ισλάμ” στην Θράκη να δημιουργήσουν μία ακόμη παράλληλη δομή και στο Δροσερό Ξάνθης με τη γνωστή μέθοδο της δημιουργίας πολιτιστικού-θρησκευτικού συλλόγου και την (αναμενόμενη) διείσδυση του “τουρκικού ισλάμ” στην περιοχή της Θράκης.
Εικάζεται ότι η λειτουργία ενός “άλλου” τζαμιού, που δεν ελέγχεται από εξωχώριες δομές, θα μπορούσε να λειτουργήσει ως αντίβαρο στον ήδη διακριτό πόλο εξελίξεων που ελέγχεται από τον Αχμέτ Μετέ.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι ο Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ρομά Γυναικών Δροσερού Ξάνθης ‘ Η ΕΛΠΙΔΑ’ απολαμβάνει την αρωγή και οικονομική στήριξη ξένων πρεσβειών και του ΣτΕ , ενώ είναι αξιοσημείωτο το ενδιαφέρον που δείχνει η διπλωματική αποστολή των ΗΠΑ στη Χώρα μας για τα θέματα των Ρομά στο Δροσέρό.
Συνεχίζεται ο υβριδικός πόλεμος εντυπώσεων της Τουρκίας στην Θράκη χωρίς ελληνικά αντίμετρα
Γραφει ο Νϊκος Αρβανίτης
Η υιοθέτηση νέων όρων στο χώρο των διεθνών σχέσεων κι επιστημών ασφαλείας, αποτελεί μία πάγια τακτική των σημειολόγων κι αναλυτών κατά τη φάση προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον αναζητώντας ένα ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο που θα κωδικοποιεί τις εξελίξεις στο επιχειρησιακό πεδίο.
Από τους “ανορθόδοξους πολέμους” της Ελληνικής Μυθολογίας μέχρι τους “κυβερνοπολέμους” του 21ου αιώνα και τις συγκεκαλυμμένες επιχειρήσεις μυστικών υπηρεσιών, η μελέτη των αντισυμβατικών πολεμικών συγκρούσεων αναδεικνύει την σημασία που έχει η οριοθέτηση των υφιστάμενων απειλών προκειμένου ο εν δυνάμει απειλούμενος να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα αντιμετώπισής τους και αφετέρου ο σχεδιασμός του τρόπου με τον οποίο θα τις διαχειριστεί και το πώς θα μάθει να δραστηριοποιείται καλύτερα και ασφαλέστερα στη νέα πραγματικότητα,με τελικο΄στόχο την ανάληψη πρωτοβουλιών αποκατάστασης της ισορροπίας ισχύος στην περιοχή διεξαγωγής των επιχειρήσεων.
Η σύντομη εισαγωγή του παρόντος σημειώματος χρησιμεύει κυρίως για να υπενθυμίσει στον αναγνώστη κάποιες από τις πτυχές του αναδυόμενου υβριδικού ελληνοτουρκικού πολέμου που είναι ορατός προς στιγμήν σε ό,τι αφορά στις υβριδικές απειλές της λαθρομετανάστευσης και της αποδυνάμωσης ηγετικών ομάδων με τη χρήση μεθόδων και πρακτικών όπως η προπαγάνδα, η παραπληροφόρηση, η άσκηση πολιτικής πίεσης και η έμμεση ή άμεση υποστήριξη σε εξτρεμιστικούς πολιτικούς σχηματισμούς ή θρησκευτικές ομάδες.
Ας πάρουμε όμως τα ΄πράγματα από την αρχή:
1.Στις 20/11/2019 αναρτάται στο twitter του τουρκικού TRT World ένα καλογυρισμένο προπαγανδιστικό ρεπορτάζ για την δήθεν καταπίεση των Μουσουλμάνων που ζουν στην Ελλάδα και μέσα από ένα βίντεο διάρκειας 7′.38”, με τίτλο «Athens: The City With No Mosques», υποστηρίζεται ότι οι Μουσουλμάνοι που ζουν εντός, όσο και γύρω από την Αθήνα, δεν απολαμβάνουν θρησκευτική ελευθερία.
Με έντεχνο τρόπο, στο βίντεο ο “δημοσιογράφος” ξεκινά να πραγματεύεται τη σχέση μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της μουσουλμανικής μειονότητας, δίνοντας έμφαση στην περιοχή της «Δυτικής Θράκης», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, καταλήγοντας ότι παραβιάζεται η “Συνθήκης της Λωζάννης”. Κεντρικός ο ρόλος του ιδιώτη Αχμέτ Μετέ ο οποίος και μας πληροφόρησε, εκτός των άλλων ότι… “Υπάρχουν τρεις μουφτήδες. Ένας εξ αυτών είναι ο εκλεγμένος μουφτής, που είμαι εγώ, ο δεύτερος είναι ο μουφτής που διορίστηκε από το κράτος το οποίο κανένας δεν αναγνωρίζει ή παραδέχεται και μετά υπάρχει επίσης ένας μουφτής που διορίστηκε και αργότερα απολύθηκε από την ελληνική κυβέρνηση. Επί του παρόντος οδήγησε το κράτος στα δικαστήρια και πιθανόν να επιστρέψει με απόφαση του δικαστηρίου”.Στον επίλογο του βίντεο, ο ίδιος δημοσιογράφος αναφέρει ότι «σε μία χώρα εκατοντάδων χιλιάδων μουσουλμάνων, πολλά τεμένη δεν είναι λειτουργικά προς χρήση και είναι αβέβαιο το κατά πόσο οι Μουσουλμάνοι της Αθήνας, στην πρωτεύουσα, θα έχουν ποτέ έναν επίσημο χώρο λατρείας».
2.Την ίδια ακριβώς χρονική περίοδο και μέχρι τις 25/11/2019 αναδεικνύεται τόσο από συγκεκριμένα τουρκόφωνα μέσα ενημέρωσης όσο και από τουρκόγλωσσους influencers
η “νέα σχέση” του Δημάρχου Ξάνθης με την τοπική παραθρησκευτική ομάδα
που πλαισιώνει τον καταδικασθέντα ιδιώτη Αχμέτ Μετέ νομιμοποιώντας τον
στην Θράκη ενώ εκ του παραλλήλου κυκλοφορεί μία “ροζ ιστορία” που εκθέτει ΟΧΙ ΤΟΝ ΝΟΜΙΜΟ ΜΟΥΦΤΗ ΞΑΝΘΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ
αποσκοπώντας στην πλήρη αποδόμηση των μηχανισμών εκείνων που παρέχουν
τις θεσμικές εγγυήσεις για την αρμονική συνύπαρξη των σύνοικων στοιχείων
στη Θράκη.
Η υπόθεση sexpionage στην Θράκη που στοχοποιούσε συγκεκριμένα πρόσωπα και δομές εκτιμούμε ότι δεν αξιολόγηθηκε εξαρχής ως μία αντισυμβατική απειλή ασφαλείας ενταγμένης σε ένα ευρύτερο σχέδιο που στόχο είχε τόσο την αποτίμηση του βαθμού αντίδρασης των αρμοδίων φορέων, την μέτρηση “αποδιοργάνωσης” του αντιπάλου, την δημιουργία πανικού των εμπλεκομένων με αντικειμενικό σκοπό την “παράλυση” όσο και την “δοκιμή” μεθόδων “τιθάσευσης” των τοπικών ΜΜΕ που “ενοχλούν”.
3. Στις 11/12/2019 έχουμε (σύμπτωση;) ένα ακόμη επεισόδιο στην υπόθεση ενός εκπτώτου Αρχιμανδρίτη σε βάρος του οποίου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη ένω η δραστηριότητά του έχει προκαλέσει την αντίδραση ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ ΘΡΑΚΗΣ καθώς η δραστηριότητα μιας παραχριστιανικής αίρεσης δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των Χ.Ο. Μητροπόλεων στην περιοχή μας, διχάζοντας το πλήρωμα της Εκκλησίας και εκτιμάται ότι είναι υποκινούμενο από εξωχώριες δομές.
4.Παράλληλα, όπως αποδεικνύουν οι μετρήσεις στο διαδίκτυο με το λογισμικό του palo.pro, καλλιεργείται η διαδικτυακή εικόνα του Αχμέτ Μετέ στην τοπική κοινή γνώμη της περιοχής μέσα η οποία και αποτυπώνεται για την περίοδο 1-18/12/2019 ως εξής:
5.Στις 18/12/2019 αναρτάται το κήρυγμα του Αχμέτ Μετέ στα τζαμιά που ελέγχονται από την ομάδα των προξενικών τουρκοφρόνων συνεργατών του με το οποιο θέτει το ερώτημα πως
είναι δυνατόν ένας μουσουλμάνος στρατιώτης να κηδεύεται με μία σημαία
που φέρει επάνω τον σταυρό, δηλαδή σύμβολο χριστιανικό. Και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου πως
με τον φετβά αυτό εφεξής δεν θα γίνεται σεβαστή η θρησκευτική
ευαισθησία των μουσουλμανικών οικογενειών που χάνουν κάποιον οικείο
τους. Σύμφωνα με τις απόψεις του Αχμέτ Μετέ “το τελευταίο
διάστημα τους έχουν στεναχωρήσει οι ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί
Έλληνες αξιωματούχοι, δίχως να έχει ζητηθεί η άποψη της τουρκικής
μουσουλμανικής μειονότητας Δυτικής Θράκηςκαι συγκεκριμένα αναφέρεται
στην έκδοση φετβά απο τους διορισμένους απο το Κράτος μουφτήδες,
πρακτική με την οποία επιχειρούν να κρατήσουν την μειονότητα στη σκιά
των χριστιανών και ειδικότερα, σχετικά με τις απο 18/11/2019 αποφάσεις
του μουφτή Ξάνθης παρατηρεί πως, σε σχέση με την απάντηση που δόθηκε στο
ερώτημα κατα πόσον επιτρέπεται η τοποθέτηση ελληνικής σημαίας πάνω στο
φέρετρο ενός μουσουλμάνου στρατιώτη(υπόθεση κηδείας στρατιώτη στη
Γλαύκη), η σημαία θα μπορούσε να υπάρχει στην τελετή, όχι όμως να
τοποθετείται επάνω στο φέρετρο μαζι με τα ισλαμικά θρησκευτικά σύμβολα.
Και συνεχίζει με δύο ερωτήματα:
1) Ας ρωτήσουν παπάδες και χριστιανούς ιερείς: Αν είχε πεθάνει στη
Σ.Αραβία ή στο Ιρακ ένας χριστιανός στρατιώτης, πώς θα μπορούσε να είχε
τοποθετηθεί στο φέρετρό του σημαία σαουδαραβική ή ιρακινή; Αυτό είναι
επιτρεπτό; Αναμένουμε την απάντησή τους!
2) Αυτοί που παριστάνουν τους διορισμένους μουφτήδες, όταν πεθάνουν,
ας τυλιχθεί το φέρετρό τους με τη σημαία του προσκυνήματος διότι αυτοί
δεν είναι παρά στρατιώτες του ελληνικού Κράτους με στολή μουφτή. Αυτοί
που θα πεθάνουν σαν Έλληνες στρατιώτες, παρακαλούμε τους Έλληνες
αρμόδιους αξιωματούχους, να τους θάψουν με την ελληνική σημαία. Αφήστε
τις κηδείες μας κατα μέρους δεν έφθαναν όλα τα άλλα τώρα θα ασχολείσθε
και με τους πεθαμένους μας;Και βέβαια σαν “τουρκική μουσουλμανική
μειονότητα Δ Θράκης” δείχνουν σεβασμό στις σημαίες, αλλά να μην
συγχέεται αυτό με την απρόσκοπτη και ελεύθερη ορθή άσκηση των
θρησκευτικών καθηκόντων τους.”
Ο καταδικασθείς από την Ελληνική Δικαιοσύνη Αχμέτ Μετέ για μία ακόμη φορά προκαλεί με το περιεχόμενο του κηρύγματός του και ουσιαστικά ξεσηκώνει τους ακολούθους του ενώ στέλνει με ειρωνικό τρόπο ένα “θρασύ” μήνυμα προς τους νόμιμους (τοποτηρητές) Μουφτήδες τοποθετώντας τον εαυτό του στο “βάθρο” του “καλού μουσουλμάνου θρησκευτικού λειτουργού” που δεν παραβαίνει την έννοια του “ορθόδοξου Ισλάμ” σε αντίθεση με εκείνους που το “καταπατούν” συντηρώντας το προφίλ του “σοβαρού και τίμιου λειτουργού”
Βεβαίως, μέχρι στιγμής, αν και το κείμενο αυτό έχει κάνει τον γύρο του τουρκόφωνου διαδικτύου κανείς επίσημος αρμόδιος δεν έχει δώσει την απάντηση στις ανακρίβειες που διετύπωσε ο Αχμέτ Μέτε και κυρίως στο σημείο που αποκρύπτει ότι δεν πρόκειται για έναν μουσουλμάνο στρατιώτη αλλά για Έλληνα πολίτη που χάθηκε ενώ υπηρετούσε και εφόσον η οικογένεια του αποδέχθηκε να γίνει στρατιωτική κηδεία, η σημαία έπρεπε να τυλιξει το φέρετρο/ και βεβαιως χριστιανός στρατιώτης που θα πέθαινε σε Ιρακ ή Σ.Αραβία, εφόσον ήταν πολίτης των χωρών αυτών, το τελετουργικό ορίζει σημαία και η οικογένειά του το δεχόταν, βεβαίως και θα τοποθετείτο στο φέρετρό του!
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίσθηκε η εκδημία του Σοφολογιωτάτου τ. Μουφτή Κομοτηνής Μέτσο Τζεμαλή ανέδειξε για ακόμη μία φορά τον χαμηλό δείκτη αντίληψης της κεντρικής πολιτικής σκηνής για τα όσα συμβαίνουν στην Ελληνική Θράκη, επαναδιατυπώνοντας το ερώτημα για το ποιός τελικά συμβουλεύει την ανώτατη πολιτειακή ηγεσία για θέματα που αφορούν στα ζητήματα των θρησκευτικών μειονοτήτων στην Ελλάδα.
Συνεκτιμώντας τα παραπάνω, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι επειδή, δεν είναι όλα τόσο σκοτεινά και δυσεπίλυτα, το ένα και μοναδικό στοιχείο που μπορεί να δώσει το βασικό αντίμετρο συνίσταται στον εντοπισμό από τις αρμόδιες υπηρεσίες εκείνου του κέντρου που συντονίζει μέτρα οικονομικής πολιτικής, κρατικής προπαγάνδας, πράξεων δολιοφθοράς και κυβερνοπολέμου σε μία μη γραμμική διαδικασία έτσι ώστε να μπορεί να αποδειχθεί η πατρότητά του και να αποκαλυφθούν οι πραγματικοί αυτούργοί .
Αντί επιλόγου, παραθέτουμε την πληροφορία για το δημοσίευμα της εφημερίδας Aksam, η οποία υποστηρίζει ότι ανακάλυψε το πέρασμα από το οποιο διαφεύγουν στον ποταμό Έβρο στα ελληνοτουρκικά σύνορα, οι εχθροί του Ερντογάν Γκιουλενιστες.Το συγκεκριμένο δημοσίευμα πυροδοτεί νέες βραδυφλεγείς “υβριδικές” απειλές, που αυτή τη φορά υποδαυλίζουν ενδομειονοτικές συγκρούσεις στη Χώρα με απρόβλεπτες συνέπειες για την κοινωνική συνοχή στην Θράκη, καθώς φαίνεται ότι διασυνδέεται το λαθρομεταναστευτικό ζήτημα με τον τουρκικό εθνικισμό και τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό.

Το τουρκικό κράτος στηρίζει τις δομές του πολιτικού ισλάμ στην Θράκη
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Σε εξέλιξη βρίσκεται, όπως φαίνεται, ο υβριδικός πόλεμος που έχει έδώ και καιρό εξαπολύσει το τουρκικό κράτος με τους μηχανισμούς του εναντίον της Ελλάδας.
Όσον αφορά στην αντίδραση και τα αντίμετρα που (δεν ) λαμβάνει το ελληνικό κράτος είχαμε επισημάνει σε προηγούμενη ανάλυσή μας ότι “Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίσθηκε η εκδημία του Σοφολογιωτάτου τ. Μουφτή Κομοτηνής Μέτσο Τζεμαλή ανέδειξε για ακόμη μία φορά τον χαμηλό δείκτη αντίληψης της κεντρικής πολιτικής σκηνής για τα όσα συμβαίνουν στην Ελληνική Θράκη, επαναδιατυπώνοντας το ερώτημα για το ποιός τελικά συμβουλεύει την ανώτατη πολιτειακή ηγεσία για θέματα που αφορούν στα ζητήματα των θρησκευτικών μειονοτήτων στην Ελλάδα.”
Λίγο πριν εκπνεύσει το 2019 οι τουρκικοί μηχανισμοί απέδειξαν ότι ειναι διατεθειμένοι να παράσχουν κάθε στήριξη στον παρακρατικό μηχανισμό που έχουν στήσει στην Θράκη στηρίζοντας τους “ψευτομουφτήδες” Αχμέτ Μετέ και Ιμπραήμ Σερήφ παρέχοντάς τους πλήρη κάλυψη για τα αδικήματα που διέπραξαν εντός της ελληνικής επικράτειας.
Να υπενθυμίσουμε ότι:
1.Με ποινή φυλάκισης 7 μηνών τιμωρήθηκαν ο ψευδομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μετέ και ο Ιμάμης Γλαύκης Ερκάν Αζίζογλου την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017 από το Δ’ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.Οι
Μετέ και Αζίζογλου κατηγορούνταν για αντιποίηση άσκησης υπηρεσίας
λειτουργού θρησκείας γνωστής στην Ελλάδα και διατάραξη θρησκευτικής
συνάθροισης ύστερα και από τα όσα έλαβαν μέρος στα γνωστά γεγονότα της Γλαύκης στην κηδεία του άτυχου στρατιώτη στις 14 Ιουλίου 2016.
2.Στις 25 Απριλίου 2018, επεβλήθη στον κ. Αχμέτ Μετέ, που κατά παράβαση της ελληνικής νομοθεσίας, αυτοπροσδιορίζεται ως αιρετός θρησκευτικός λειτουργός (αδίκημα για το οποίο έχει δικασθεί και βρεθεί ένοχος στο παρελθόν) ποινή οκτάμηνης φυλάκισης με τριετή αναστολή .Το κατηγορητήριο ανέφερε διασπορά ψευδών ειδήσεων και διέγερση μέσω ρατσιστικού κηρύγματος μίσους.Εναντίον του ασκήθηκε ποινική δίωξη μετά από Αναφορά του δικηγόρου Ξάνθης κ. Στέργιου Γιαλάογλου με γνωστοποίηση και ερώτημα αν αυτές οι δηλώσεις συνιστούν ρατσιστικό κήρυγμα μίσους που στρέφεται εναντίον του Ισραηλιτικού λαού.
3.Στις 4/11/2019 ο ψευδομουφτής Ροδόπης Ιμπράμ Σερίφ καταδικάστηκε σε τρεις μήνες φυλάκιση από Δικαστήριο της Αλεξανδρούπολης για αντιποίηση αρχής.Και τούτο, διότι συμμετείχε παρανόμως στην προσευχή της Παρασκευής σε ορισμένα χωριά του Έβρου τον Μάρτιο του 2016. Στην Επικράτεια του νόμιμου Μουφτή, Διδυμοτείχου.Ο κος Σερίφ κατηγορούταν ως υπαίτιος του ότι στον Κόμαρο Έβρου στις 18/03/16, με πρόθεση, αντιποιήθηκε την άσκηση υπηρεσίας λειτουργού θρησκεύματος γνωστού στην Ελλάδα. Κατά το κατηγορητήριο, ο κατηγορούμενος ουδέποτε απέκτησε την ως άνω επικληθείσα ιδιότητα, καθ’ όσον νόμιμα διορισμένος από την Ελληνική Πολιτεία από το 1985 και μέχρι της πρόσφατης παύσης καθηκόντων του, ήταν ο Τζεμαλή Μέτσο, ενώ πλέον τοποτηρητής μουφτής είναι ο Χαλήλ Τζιχάτ.Ο ψευτομουφτής Ιμπραήμ Σερίφ καταδικάστηκε σε 80 μέρες φυλάκιση για παράβαση των άρθρων 1, 14, 16, 18, 26, 27, 51, 53, 79, 175 Ποινικού Κώδικα
Θα πρέπει να επισημάνουμε σε όσους δεν είναι γνωστό, ότι το “νομολογιακό προηγούμενο” της καταδίκης των “ψευδομουφτήδων” οφείλεται στα κλιμάκια των κρατικών υπηρεσιών που εκτός από την γραφειοκρατικού τύπου “υπόγεια” ανάγνωση της υφισταμένης κατάστασης κατέστησαν, ως ώφειλαν, σαφή στην Κεντρική Κυβέρνηση και την Κοινωνία τον ρόλο των επιδοτούμένων από εξωχώρια κέντρα παρακρατικών μηχανισμών που προωθούσαν το πολιτικό ισλάμ στην περιοχή.
Το γιατί αυτές οι υπηρεσίες στη πορεία έκλεισαν ή/και υποστελεχώθηκαν παραμένει ένα άλυτο μυστήριο στο οποίο οφείλουν να απαντήσουν οι αρμόδιοι της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ και να το διαλευκάνουν οι διάδοχοί τους.
Τέλος, για όσους απορούν το πού οφείλεται η εκ νέου αντεπίθεση του τουρκικού παρακράτους παραπέμπουμε σε μία είδηση που πέρασε σχεδόν απαρατήρητη και αφορά στην αντίσταση του πληθυσμού στον Κένταυρο Ξάνθης στην προσπάθεια επιβολής ιμάμη από την Τουρκία εκ μέρους των παρακρατικών μηχανισμών του Αχμέτ Μετέ.
Το ερώτημα που παραμένει είναι για το αν υπάρχει γνώση και συντεταγμένο σχέδιο εκ μέρους της Ελληνικής Πολιτείας σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο για την αδρανοποίηση των μηχανισμών εκείνων που απειλούν την κοινωνική συνοχή της Ελληνικής Θράκης.

Φυγομαχεί ή ανασυντάσσεται ο Λ. Σαδίκ;
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Για τις 29 Σεπτεμβριου 2020 αναβλήθηκε στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ροδόπης η εκδίκαση της αγωγής εναντίον του συνταξιούχου (πλέον) εκδότη κ. Αμπντουλαχίμ Ντεντέ, κατόπιν αιτήματος του εγκαλούντος και πολιτικού ενάγοντος Λεβέντ Σαδίκ…
Αυτά ως προς το τυπικό της υπόθεσης διότι από άποψη ουσίας ο Λ. Σαδίκ και οι ομόφρονές του συνεχίζουν τις τακτικές εκφοβισμού κι εκβιασμού εναντίον δημοσιογράφων που δεν συναλλάσσονται, δεν δελεάζονται ή δεν υποκύπτουν στις έμμεσες απειλές που κατ’αρχάς εκτοξεύονται μέσω εξωδίκων και κατευθυνομένων δημοσιευμάτων.
Ο επί 36 χρόνια εκδότης κ. Αμπ. Ντεντέ με έντονη παρουσία στα τοπικά δρώμενα της Θράκης βρέθηκε στο στόχαστρο ενός ολόκληρου συστήματος παραλλήλων δομών και παρατύπων εκπροσώπων τους όταν κατήγγειλε τις πρακτικές εξωχωρίων δομών που βρήκαν τον εκτελεστικό τους βραχίονα στους μηχανισμούς του Τουρκικού Προξενείου, τον καταδικασθέντα πλέον Αχμετ Μετέ και τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Ζεϊμπέκ.
Η οικογένεια Σαδίκ συνδέεται με μία μακρά ιστορία αμφισβήτησης της Ελληνικής Κυριαρχίας στην Ελληνική Θράκη καλλιεργώντας κλίμα συγκρουσιακού εθνικισμού, μισαλλοδοξίας και φανατισμού απειλώντας και την αρμονική συνύπαρξη των σύνοικων στοιχείων της Θράκης.
Μέχρι σήμερα όποιος δεν συνδιαλέγεται ή δεν υποτάσσεται στην παραπάνω πρακτική στοχοποιείται από το εν Ελλάδι τουρκικό παρακράτος και “μπαίνει” στις μαύρες λίστες προξενείου ξένης χώρας, με την Ελληνική Πολιτεία να παρατηρεί (στην καλύτερη περίπτωση) την πορεία των πραγμάτων…
Ας μη μας διαφεύγει ότι ο κ.Α. Ντεντέ κατήγγειλε ουσιαστικά το παράλληλο “μειονοτικό” οικονομικό σύστημα που επιδιώκει να επιβάλλει στην περιοχή το τουρκικό παρακράτος.
Ο Λεβέντ Σαδίκ, κληρονομικώ δικαίω, έδειξε να θέλει να είναι ο εκπρόσωπος του τουρκισμού στην Ελληνική Θράκη και το τελευταίο χρονικό διάστημα (από το 2016 περίπου) με αδιαφανή οικονομική στήριξη επιδιώκει να αναδειχθεί σε επιχειρηματία στη Θράκη, υποσχόμενος ότι μπορεί να απορροφήσει την ετήσια παραγωγή καπνών, κερασιών και του βαμβακιού της περιοχής.
Οι χρηματοδότες του Λεβέντ Σαδίκ αποσκοπούν μάλλον στην επιβολή μιας ιδιότυπης ομηρείας στη μουσουλμανική μειονότητα, ειδικά εκείνων που ανήκουν στον πρωτογενή τομέα της αγροτικής παραγωγής, που πλέον θα εξαρτώνται αποκλειστικά από τον Λ. Σαδίκ, ο οποίος και εξελίσσεται σε εναν ιδιότυπο νεομερκαντιλιστή!
Οι καταγγέλοντες τις παραπάνω πρακτικές αντιμετωπίζουν αμέσως εξώδικα, αγωγές και μηνύσεις από το σύστημα Σαδίκ, όπως στην περίπτωση του κ. Αμπ.Ντεντέ από τον οποίον ο Λ. Σαδίκ ζητούσε αποζημίωση 50.000 ευρώ σε μία απόπειρα φίμωσής του και οικονομικής του εξόντωσης.
Τέλος, από αυτό το σημείωμα, δεν θα μπορούσε να λείψει και η αναφορά σε μία άλλη “αστοχία” (κατά τη γνώμη μας) που διέπραξε και ο ΙΣΧΥΡΟΣ βουλευτής ΚΙΝ.ΑΛ. κ.Ιλχάν Αχμέτ όταν υπέβαλε μήνυση κατά δύο μπλόγκερς, των Μουσταφά Τσολάκ και Καμίλ Σιτζακεμίν με τον ισχυρισμό περί προσβολής ζητώντας από τον καθένα τους 20.000 ευρώ για βλάβη στην τιμή και την υπόληψη του.
Είναι σίγουρο ότι δεν θα ήθελε να ταυτισθεί ο κ. Ιλχάν Αχμέτ με τις πρακτικές του συντοπίτη του Λ. Σαδίκ και την συμπεριφορά του πολιτικού του αντιπάλου στην Ξάνθη Χ. Ζεϊμπέκ, μέρες που είναι…
Όσον αφορά στην απάντηση του αρχικού ερωτήματος θα δούμε εάν στο μέλλον ο Λ. Σαδίκ θα περιορισθεί στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες ή θα συνταχθεί με εκείνους τους μηχανισμούς που ίσως ετοιμάζουν το πολλαπλό χτύπημα στην καρδιά της Ελληνικής Θράκης

«Τουρκικό Βιλαέτι» η Ελληνική Θράκη για το ΒTTD
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Η Ελληνική Θράκη απασχόλησε για ακόμη μία φορά τα κεντρικά μέσα ενημέρωσης τα οποία μετά τον κ. Φερούχ Οζγκιούν «ανακάλυψαν» τους μειονοτικούς δημάρχους, την Προύσσα και την 27η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Αλληλεγγύης των Τούρκων της Δυτικής Θράκης (BTTDD).
Ωστόσο, πίσω από τα κείμενα, τις φωτογραφίες και τους τίτλους του εύκολου εντυπωσιασμού πρέπει ν’αναζητηθούν τα όσα διημείφθησαν στην γείτονα χώρα αναφορικά με τη στρατηγική που ακολουθεί έναντι της Χώρας μας στα μειονοτικά θέματα.
Το πλαίσιο στο οποίο κινήθηκε η 27η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Αλληλεγγύης των Τούρκων της Δυτικής Θράκης (BTTDD) ήταν το αναμενόμενο και η αναλυτική του προσέγγιση μπορεί να μας δώσει τα ακόλουθα χρήσιμα συμπεράσματα:
- Δια στόματος του τέως υπεξ κ. Cavit Çağlar «τονώθηκε» το εθνικό φρόνημα των εκ Θράκης συνέδρων που εξισώνονται πλέον με τους γηγενείς τούρκους ο οποίος επιπλέον τόνισε ότι
- «Η Δυτική Θράκη είναι κέντρο τουρκισμού και πολιτισμού» το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ μας λέει ότι η (Ελληνική) Θράκη είναι «τουρκικό βιλαέτι»
- Από το σύνολο των τοποθετήσεων των βασικών ομιλητών προκύπτει ότι η στρατηγική της Τουρκίας έγκειται στην επανάληψη των αιτιάσεων γι ατην «αφομοιωτική πολιτική» της ελληνικής κυβέρνησης που ασκείται σε βάρος της μειονότητας στην εκπαίδευση, στην πολιτική, στην οικονομία, στον πολιτισμό και σε κάθε άλλο πεδίο
- Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του καταδικασθέντος για αντιποίηση αρχής ψευδομουφτή Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερήφ στον ρόλο της θρησκείας, των τζαμιών και του Ισλάμ για την εκτόπιση της ελληνικής εκπαίδευσης και αγωγής, όπως την περιέγραψε άλλωστε και ο δήμαρχος του Οσμανγκάζι, Μουσταφά Ντουντάρ.
- Η δημιουργία μιας παράλληλης οικονομικής δομής που ενθαρρύνει τον τουρκικό αλυτρωτισμό φαίνεται ότι υποστηρίζεται ενεργά από τα μέλη της ένωσης Δυτικοθρακιωτών Tούρκων Βιομηχάνων και Διευθυντών Τουρκίας ((BATISIAD)
- Αξιοσημείωτη η απουσία του ετέρου ψευδομουφτή Ξάνθης (επίσης καταδικασθέντος) Αχμέτ Μετέ, ο οποίος έχοντας παίξει διπλό παιχνίδι με τους γκιουλενιστές και άλλες παρακρατικές δομές δεν έχει καταφέρει ακόμη να αποκαταστήσει επαφές με τους νέους μηχανισμούς του πολυπολικού συστήματος της τουρκικής διασποράς.
- Τεράστιο ενδιαφέρον για τις μελλοντικές εξελίξεις έχει η προσωπική πορεία του Δημάρχου Ιάσμου κ. Οντέρ Μουμίν, ο οποίος με δυναμισμό συμμετέσχε στις εργασίες του συνεδρίου, διατηρώντας την αυτοδιοικητική του αυτοτέλεια . Αξιοπρόσεκτη η μετάβασή του στον Δήμο Γιλντιρίμ προκειμένου να συζητήσει με τον Δήμαρχο Οκταϊ Γιλμάζ και τον Αντιδήμαρχο. Αλή Μολλασαλήχ το ενδεχόμενο αδελφοποίησης των δύο δήμων.
- Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η μετέπειτα πορεία προς την Άγκυρα του κ Ριντβάν Αμέτ, Δημάρχου Αρριανών ο οποίος και πραγματοποίησε επαφές με μέλη της κυβέρνησης για ζητήματα του δήμου του…
Μέχρι την ώρα που συντάσσεται το παρόν κείμενο δεν έχουμε εντοπίσει κάποια επίσημη αντίδραση από εκπροσώπους του Ελληνικού ΥΠΕΞ, την Ελληνική Κυβέρνηση ή άλλους αρμόδιους φορείς.

Διπλή τουρκική επίθεση κατά Κ. Μητσοτάκη και Ελληνικής Δικαιοσύνης –Η Θράκη ψηλά στην ατζέντα των τουρκικών προκλήσεων (video)
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Την στιγμή που ο Έλληνας Πρωθυπουργός δήλωνε από την Κομοτηνή ότι η ειρηνική συνύπαρξη Χριστιανών και Μουσουλμάνων είναι παράδειγμα προς μίμηση η τουρκική κυβέρνηση «αναβάθμισε» την προκλητικότητά της με δηλώσεις δύο κορυφαίων στελεχών της.
Καταδικαστική απόφαση για τον Αχμέτ Μετέ
Είχε προηγηθεί το «σώου» του Αχμέτ Μετέ και της οργανωμένης συνοδείας του την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου με αφορμή την εκδίκαση (ακόμη μίας) υπόθεση που αφορούσε στα συνέβησαν στην κηδεία του μουσουλμάνου στρατιώτη τον Ιούλιο του 2016 στη Γλαύκη Ξάνθης.
Ο γνωστός για την ανθελληνική του στάση αλλά και για τον ρατσιστικό και αντισημιτικό του λόγο Αχμέτ Μετέ καταδικάσθηκε με ποινή φυλάκισης 4 μηνών με τριετή αναστολή από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης .
Ο Αχμέτ Μετέ, o οποίος κατηγορούνταν για αντιποίηση άσκησης υπηρεσίας λειτουργού θρησκείας γνωστής στην Ελλάδα και διατάραξη θρησκευτικής συνάθροισης, κρίθηκε ένοχος για την πρώτη κατηγορία ενώ ο συγκατηγορούμενος του Ιμάμης Γλαύκης Ερκάν Αζίζογλου αθωώθηκε και για τις δύο κατηγορίες.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο ο ψευδομουφτής Ξάνθης παρεμπόδισε το νόμιμο Μουφτή τότε, Μεχμέτ Εμίν Σινίκογλου, να τελέσει την κηδεία ενώ καταγγέλλεται ότι απομακρύνθηκε και η ελληνική σημαία που σκέπαζε τη σορό του άτυχου στρατιώτη.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρώτο βαθμό ο Αχμέτ Μετέ και ο Ερκάν Αζίζογλου είχαν καταδικαστεί με ποινή φυλάκισης 7 μηνών από το Δ’ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
Συγχρονισμένη απάντηση της τουρκικής κυβέρνησης και (χλιαρή) αντίδραση Ελληνικού ΥΠΕΞ
Την έντονη αντίδρασή του εξέφρασε χθες αργά ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας κ. Μεβλούτ Τσαβούσογλου σχετικά με την απόφαση της ελληνικής δικαιοσύνης γράφοντας χαρακτηριστικά:
«Σε μία χώρα μέλος της Ε.Ε. μουφτής που συμμετείχε σε κηδεία τιμωρείται με φυλάκιση! Σε ποια χώρα του κόσμου ιερέας, ραβίνος ή άλλος εκπρόσωπος θρησκείας στερείται αυτό το δικαίωμα άσκησης των θρησκευτικών του καθηκόντων; Ούτε στα χειρότερα καθεστώτα του κόσμου δεν συναντάται αυτή η πρακτική».
Στη συνέχεια , ο Τούρκος υπουργός Δικαιοσύνης, Αμπντουλχαμίτ Γκιουλ έγραψε αντίστοιχα στον λογαριασμό του στο twitter
«Η ποινή φυλάκισης, που επιβλήθηκε στον εκλεγμένο μουφτή της Ξάνθης, Αχμέτ Μετέ, για την τέλεση μίας προσευχής αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα της ανομίας που υφίστανται οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης. Καταδικάζουμε την ελληνική Dικαιοσύνη, από την οποία αναμένουμε να βάλει τέλος μια ώρα αρχύτερα στην παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας και της ελεύθερης συνείδησης στη χώρα»
«Στις ευνομούμενες Δημοκρατίες, η Δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη και επιβάλλει την τήρηση της νομιμότητας σε όσους αποπειρώνται να την προσβάλλουν» απάντησε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Αλέξανδρος Γεννηματάς σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με την αναφορά του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας σε απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης.
«Στιγμιότυπο» από το μέλλον των ε/τ σχέσεων;
Την στιγμή που αναζητείται η κυβερνητική ατζέντα για την Θράκη (η οποία ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙ ΑΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ) η τουρκική πλευρά στα πλαίσια του ιδιότυπου εν εξελίξει υβριδικού ελληνοτουρκικού πολέμου ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ την ποιότητα των αντιδράσεών της σε επίπεδο ΥΠΟΥΡΓΩΝ παρεμβαίνοντας στην Ελληνική Δικαιοσύνη, αμφισβητώντας τις αποφάσεις της.
Ο για καιρό εξαφανισμένος από την δημόσια ζωή Αχμέτ Μετέ , επανακάμπτει έχοντας αποκαταστήσει προφανώς τις σχέσεις του με τις νεοθωμανικές ανατρεπτικές ομάδες που στηρίζουν το καθεστώς Ερντογάν και τον είχαν κατηγορήσει για τις σχέσεις του με τις δομές FETO στην Θράκη.
Είχαμε επισημάνει και σε προηγούμενο σημείωμα την απουσία του από την γνωστή εκδήλωση του BTTD στην Προύσσα, και απ’ό,τι φαίνεται αυτή δεν έγινε χωρίς λόγο και έχει τη δική της βαρύτητα στις ενδομειονοτικές διαμάχες που υποβόσκουν στην Ελληνική Θράκη.
Δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη και η επίσκεψη στην Ελληνική Θράκη του κ. Χαλίτ Χαμπίπογλου ο οποίος και προωθεί την τουρκική ατζέντα για την Ελληνική Θράκη μέσω της FUEN στην Γερμανία.
Η αναλυτική προσέγγιση των παραπάνω αποτελεί ξεκάθαρη ένδειξη ότι σε μία συνολική «διαπραγμάτευση» των ελληνοτουρκικών «διαφορών» (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ) το λεγόμενο «μειονοτικό ζήτημα της Δυτ. Θράκης» θα τεθεί με έμφαση κι ένταση και μάλιστα στι ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ.
Αναμένεται , λοιπόν, η άμεση (αντι)δράση των αρμοδίων φορέων, υπηρεσιών και υπουργείων για να αποφευχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο που απειλεί την εσωτερική συνοχή της τοπικής κοινωνίας καταστρατηγώντας και το πνεύμα και τον ρυθμιστικό ρόλο τόσο των Διεθνών Συνθηκών όσο και της Ελληνικής Έννομης Τάξης.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου